Sunday 27 October 2013

MINERAL COFFEE


Assalamualaikum sumer...

MINERAL COFFEE? kopi apa tue?


Mineral Coffee diformulasikan dengan Garam Buluh berorganik dari Korea yang semulajadi, 
diadun bersama serbuk kopi segera Robusta yang mengharumkan. 

Adunan istimewa kopi ini bukan sahaja memenuhi kepuasan para penggemar kopi dengan aroma yang menyegarkan, malahan membekalkan pelbagai bahan mineral terutamanya MAGNESIUM.

MAGNESIUM merupakan sumber mineral untuk menggalakkan penyerapan dan pengekalan kalsium. 


Hai-O Mineral Coffee bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan GARAM BULUH di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.


HARGA SEKOTAK (20 sachet)
RM26.50 (Semenanjung Malaysia)
RM27.50 (Sabah & Sarawak)

Sebelum Mai go on lebih details tentang Mineral Coffee ni, Mai nak ucapkan jutaan terima kasih kepada yang sudi pm,sms,Whatsapp tak kurang yang We Chat bertanya tentang kebaikan Mineral Coffee..

Ada yang sudah sedia maklom kopi hebat ni memang TIDAK MENGANDUNGI KAFEIN & GULA..so kenaikan harga gula baru-baru ni memang tak memberi kesan langsung lah kan..hehe. Dibungkus macam kopi 3 in 1 yang lain cuma MINERAL COFFEE nie langsung tidak mengandungi GULA macam kopi 3 in 1 yang lain yang kandungan gulanya SANGAT TINGGI..so selamatlah diambil setiap hari tanpa risau tentang kesihatan anda!

Tak terkejutlah kan stok di stokis cepat jer abis..sampai kena restok setiap hari..dahsyat sungguh penangan kopi ni..Maklumlah dah makin ramai sedar akan keberkesanan kopi ni terhadap kesihatan diri..Sapa nak sakit yer tak?..hihi

Di entri ni jugak Mai share kebaikan yang lain yang ada pada Mineral Coffee ni..

Ianya :
KHASIAT-KHASIAT MINERAL COFFEE:
~MENGAWAL PH BADAN, boleh menuetralkan toksin berasid dengan cepat seperti asid urik,gula dalam darah,kolestrol dan lain-lain.

~MENCEGAH & MERAWAT penyakit kronik seperti penyakit jantung, darah tinggi, buah pinggan, kencing manis, kanser dan lain-lain masalah kesihatan.

~MEMBAIKI MASALAH SISTEM PENGHADAMAN seperti : gastrik, ulser perut, masalah usus,buasir sembelit, diet yg sangat murah dan lain-lain.

~Mempunyai kesan detoksifikasi, PEMBUNUH KUMAN, ANTI KERADANGAN, dan MENEUTRALKAN LOGAM BERAT; Dengan itu ia amat berkesan untuk keradangan paru-paru, hati, buah pinggang, sendi-sendi, mulut dan perut serta lain-lain.

~MELEGAKAN masalah alahan,pigmentasi dan lain-lain masalah kulit. Ia juga boleh MENDHINDARKAN MASALAH BADAN BERBAU, KULAT DI KAKI.
Berminat memulakan bisnes dengan MINERAL COFFEE?

Pm/Whatsapp/sms Mai okay ..
012-4255141

Dengan modal rendah pun dah boleh mula tapi pulangan keuntungannya LUMAYAN uols..REBUTLAH PELUANG TERBENTANG! Jangan terlambat.

Welcome to our team!








No comments:

Post a Comment